Wakacyjny wyjazd i wynajem kampera – czy to dobre połączenie?

Motoryzacja

Wakacje dopiero za kilka miesięcy, ale już teraz warto o nich pomyśleć i coś zorganizować. Przeczytaj moją historię i sprawdź, czy wynajem kampera to dobry pomysł.

Podróżowanie to nasze hobby

Moja rodzina kocha podróże. Tak naprawdę każdy wolny grosz wydajemy na zwiedzanie Świata. Jako że tych groszy wiele nie ma, to zazwyczaj podróżujemy po Polsce. Każdą trasę mamy dokładnie zaplanowaną. Najpierw ustalamy cel podróży a następnie z mapą w ręce, planujemy każdy dzień. Zazwyczaj jeździmy swoim samochodem a śpimy w prywatnych, wynajętych pokojach albo tanich pensjonatach. W tym roku również wybieraliśmy się w taką podróż. Niestety nasz samochód zaczął odmawiać posłuszeństwa. Istniała obawa że na trasie po prostu się zepsuje. A to zniweczyłoby wszystkie nasze plany. Musieliśmy więc pomyśleć nad rozwiązaniem tego problemu. Najpierw pomyśleliśmy o wynajmie jakiegoś samochodu, ale to niestety wychodziło dość drogo. Po głębszej analizie okazało się, że najlepszym rozwiązaniem będzie wynajem kampera. W ten sposób zaoszczędzilibyśmy na wynajmie pokoi. Mielibyśmy samochód i nocleg w jednym. Po zliczeniu wszelkich kosztów okazało się, że możemy sobie spokojnie pozwolić na takie rozwiązanie. Zaczęliśmy więc poszukiwania odpowiedniego kampera.

Wynajem kampera to prosta sprawa

W naszym mieście była firma świadcząca tego typu usługi. Mąż zadzwonił do nich i umówił się na wizytę. Pojechaliśmy tam razem. Na miejscu okazało się, że firma posiada bardzo bogatą ofertę. Były tam zarówno pojazdy małe jak i takie, które mogły zastąpić dom. Niestety te ostatnie były bardzo drogie i nie mogliśmy sobie na nie pozwolić. Chociaż muszę przyznać, że chciałabym chociaż raz przejechać się takim pojazdem. Ale to może kiedyś w przyszłości. Na razie nasza uwaga skoncentrowała się na średniej wielkości kamperze. Był on wystarczający na potrzeby naszej czteroosobowej rodziny. Nie było w nim luksusów, ale miał wszystko co potrzeba by wygodnie podróżować i wypoczywać. Szybko załatwiliśmy więc formalności, ustaliliśmy datę odbioru auta i wpłaciliśmy zaliczkę na poczet jego wynajmu. Teraz mogliśmy już przygotowywać się do urlopu. Przed nami pakowanie i trzeba to zrobić z rozmysłem. Na szczęście w kamperze jest pełne wyposażenie kuchenne i noclegowe, więc wynajem kampera to naprawdę dobry pomysł.